Regulamin

NA WSTĘPIE
  1. Słomiany zapał nie jest mile widziany. Z resztą nikt za nim nie przepada, więc ulgowo nie traktujemy nikogo. Nieaktywnych członków bloga usuwamy po trzech tygodniach.
  2. Jeśli zapoznasz się z całym regulaminem, pozostaw swój e-mail i hasło w komentarzu pod zakładką "rekrutacja".
  3. Na zaakceptowanie zaproszenia macie tydzień, zaś na napisanie karty postaci następny tydzień.
KARTA POSTACI I NOTKI
  1. Nie wymagamy od was jednej czy kilku stron w wordzie, jednak nie ograniczajmy się do dwóch, trzech zdań. Pamiętajcie, że karta jest waszą wizytówką!
  2. Można wstawić max. 3 zdjęcia lub gify, aczkolwiek innym wyjściem jest zrobienie osobnej zakładki z miliardem zdjęć, które tak bardzo pragniecie pokazać innym. Wszystko linkujemy.
  3. Jest pozwolenie na drobne manipulacje czcionkami, jednak drastyczne powiększenia czy zmiany koloru odradzamy na wstępie.
  4. Uprzedzamy przed treściami wulgarnymi bądź erotycznymi, wstawiając w tytule "*".
  5. Notki nie są obowiązkowe, aczkolwiek mile widziane.
  6. Odstęp między kartami wynosi pół godziny, między notką a kartą trzy godziny, a między notką a notką aż pięć godzin.
DZIAŁALNOŚĆ BLOGOWA
  1. Rozmowy autorskie przeprowadzamy w nawiasach kwadratowych, np. "[Nie uwierzysz, ale...]".
  2. Co jakiś czas będą organizowane listy obecności. Takie małe niespodzianki.
  3. Nie krytykujmy bezpodstawnie czyjejś pracy. Starajmy się budować przyjazną atmosferę na blogu.
  4. Skargi i zażalenia pozostawiamy pod zakładką "administracja".
  5. Dobrze się bawimy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz